LiVastGO is gedigitaliseerd

Onze klanten staan centraal in onze bedrijfsvoering. Daarom zijn we continue op zoek naar de beste manier om onze klanten te bedienen. Om die redenen hebben we de afgelopen periode ingezet op innovatie door het digitaliseren van al onze processen en klantendossiers. Daarmee zijn we één van de eerste makelaars die volledig gedigitaliseerd is.

Dankzij deze digitale transformatie hebben onze klanten altijd realtime inzicht in hun dossier. Inzicht in het dossier begint al vanaf het moment dat een klant wordt aangemeld. Deze digitalisering past helemaal bij het innoverendere karakter, die ook in de komende periode zichtbaar zal blijven.

LiVastGO in beweging

Want we staan niet stil in de ontwikkelingen. Recent hebben we bijvoorbeeld een nieuwe website gelanceerd die helemaal aansluit bij de huidige tijd en wensen van websitebezoekers. Maar ook aan de productkant zijn de ontwikkelingen volop in beweging. Zo zijn we volop bezig met de herontwikkeling en transformatie van lege (winkel)panden en percelen, op diverse locaties op het eiland.